Симеон Ставрев, общински съветник от ПП-ДБ:
Строителството на метрото е под риск заради отстраняването на Стоян Братоев

Симеон Ставрев, член на Националния съвет на "Да, България", общински съветник от ПП-ДБ, член на комисиите по екология и по транспорт в Столичния общински съвет (СОС), коментира пред БНР, че напускането на "Спаси София" на групата им в СОС не се е отразило "по никакъв начин" на работата им, защото голяма част от възгледите им се припокриват, но като две отделни групи е по-трудно, а най-вече по отношение на кмета, който досега е имал група от 22-ма общински съветници, а сега има група от 14 човека, колкото са ПП-ДБ:
"Става по-сложно, защото той ще трябва да си води самостоятелни разговори със "Спаси София".
По думите на Симеон Ставрев строителството на метрото е под риск заради отстраняването на инж. Стоян Братоев като изпълнителен директор на столичния "Метрополитен" след близо 25 години на този пост:
"За тези 25 г. Братоев е управлявал изцяло метрото. Това е доста сложна система. В момента се строят 10 метростанции. ... Сложно е в тази система да влезе един човек, който не я познава и да я управлява, както новият изпълнителен директор на Метрополитена. Нашата теза е, че е доста рисковано в този момент да сменим Стоян Братоев, защото може да се забави строителството, а и оперативно метрото да работи толкова добре както досега. Уволниха и двама заместници на Братоев, които се занимаваха най-пряко със строителството на метрото".
Според Ставрев целта на "икономическото" мнозинство в СОС, което управлява общинските транспортни дружества, е да се забави строителството на метрото и до края на мандата да не се завършат някои от метростанциите, за което да бъде обвинен кметът Васил Терзиев:
"Кметът и групата на ПП-ДБ се застъпваме за Братоев, защото нашето мнение е, че без него няма да се завършат навреме метростанциите".
Интервюто на Стефан Кунчев със Симеон Ставрев може да чуете тук.