Симеон Ставрев, общински съветник от ПП-ДБ:

Строителството на метрото е под риск заради отстраняването на Стоян Братоев

Симеон Ставрев, член на Националния съвет на "Да, България", общински съветник от ПП-ДБ, член на комисиите по екология и по транспорт в Столичния общински съвет (СОС), коментира пред БНР, че напускането на "Спаси София" на групата им в СОС не се е отразило "по никакъв начин" на работата им, защото голяма част от възгледите им се припокриват, но като две отделни групи е по-трудно, а най-вече по отношение на кмета, който досега е имал група от 22-ма общински съветници, а сега има група от 14 човека, колкото са ПП-ДБ:

"Става по-сложно, защото той ще трябва да си води самостоятелни разговори със "Спаси София".

По думите на Симеон Ставрев строителството на метрото е под риск заради отстраняването на инж. Стоян Братоев като изпълнителен директор на столичния "Метрополитен" след близо 25 години на този пост:

"За тези 25 г. Братоев е управлявал изцяло метрото. Това е доста сложна система. В момента се строят 10 метростанции. ... Сложно е в тази система да влезе един човек, който не я познава и да я управлява, както новият изпълнителен директор на Метрополитена. Нашата теза е, че е доста рисковано в този момент да сменим Стоян Братоев, защото може да се забави строителството, а и оперативно метрото да работи толкова добре както досега. Уволниха и двама заместници на Братоев, които се занимаваха най-пряко със строителството на метрото".

Според Ставрев целта на "икономическото" мнозинство в СОС, което управлява общинските транспортни дружества, е да се забави строителството на метрото и до края на мандата да не се завършат някои от метростанциите, за което да бъде обвинен кметът Васил Терзиев:

"Кметът и групата на ПП-ДБ се застъпваме за Братоев, защото нашето мнение е, че без него няма да се завършат навреме метростанциите". 

Интервюто на Стефан Кунчев със Симеон Ставрев може да чуете тук

Още от БНР уеб