Модернизацията ще обхване всички системи, от които е изградена - железен път, контактна мрежа, осигурителна техника и сгради.
Инж. Иво Янакиев, ръководител "Подготовка на проекти" в Националната компания железопътна инфраструктура каза за Радио София, че съществен момент в модернизацията на линията е, че от единична тя ще стане двойна. По неговите думи това ще увеличи пропускателната й способност от една страна, а от друга - сигурността й.
В отсечката от София до Драгоман има две характерни особености, поясни Янакиев. В отсечката от София до Волуяк ще се ползва съществуващото трасе с добавка на още един коловоз за товарни влакове. От Волуяк до Драгоман ще има преплитане на чисто ново със съществуващо трасе.
Според него кратки смущения на движението ще има единствено при превключване на ново към съществуващо трасе.
В проекта е включено и обновяване на приемните здания на съществуващите гари.Дължината на линията е около 48 км, като се очаква дейностите по модернизирането й да приключат до 2020 година.
Повече за проекта и дейностите, които ще бъдат реализирани, разказва Даниела Бенишева.
Продължаваме рубриката „Запознай се с музикантите“ с представянето на главния диригент на Симфоничния оркестър на Българското национално радио – Константин Илиевски . Константин Илиевски произхожда от..
Човекът, с когото ще ви запознаем тази седмица е цигуларката Галина Койчева - концертмайстор на Симфоничния оркестър на БНР. „ Утвърден и желан солист е, чудесен камерен изпълнител и перфектен..
Запознай се с музикантите! Това е пространството, където всяка седмица ще ви срещаме с някой от музикантите от съставите на БНР. Стартираме с цигуларката Десислава Чолакова , далеч не само..