Няма алтернативен маршрут за товарните автомобили, които минават по пътя Ботевград - Мездра, където се пропука пътното платно. Движението е сигнализирано и се извършва само в едната лента с изчакване.
Пукнатина в дясното платно в посока София е с дължина около 15 метра. Пукнатината върви успоредно на стара каменна зидария, подпорна стена, която явно в резултат на значителни количества подпочвени води е подала, в резултат на което имаме пропадане на пътното платно в рамките на около 15-20 сантиметра. Участъкът е сигнализиран и движението в момента се извършва с изчакване в лявата лента на движение, обясни инж. Георги Златев от Агенция "Пътна инфраструктура"
До месец и половина се очаква да приключат проучвателните и укрепителните дейности. Сумата за укрепването не се очаква да надвиши 200 хиляди лева.
Това е един от най натоварените пътища, свързващи Северна и Южна България. Поради това сме предприели действия за организирането и изпълнението на проучвателно-проектантски работи, които да ни дадат информация за причините, обхвата на проблема. Необходими са от чисто технологична гледна точка от три до четири седмици, за да бъдат изпълнени сондажните работи, да бъдат взети проби. Като алтернатива съществува Петрохан като проход, знаете от северната страна беше завършена рехабилитацията, а от южната тази седмица завършваме изкърпването и тампонирането на появилите след зимата дупки, каза още инж. Златев.
Сигнали за нередности в предизборната кампания може да изпращате на e-mail: reporter@bnr.bg
Репортерите на БНР ще ги проверят
АНОНИМНОСТТА Е ГАРАНТИРАНА