Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Туристическото райониране на страната - въпросителна с много неизвестни, основно около практическата реализация на концепцията, която бе приета от Министерския съвет в средата на януари тази година. На 10-и март министърът на туризма Николина Ангелкова утвърди Концепцията за райониране, като в близките дни предстои чрез заповед да бъдат определени имената на районите и седалището им, след което ще започне процедурата по доброволно учредяване на организациите за тяхното управление. Тези местни структури ще управляват регионите и ще ги рекламират. В тях ще участват общините и всички туристически структури - бизнес или неправителствени на тяхната територия доброволно.
Туристическото райониране е заложено в глава трета на Закона за туризма, който бе приет през март 2014-а година. Защо се прави това, какво предвижда концепцията, каква е готовността на местните общности, туристическите сдружения и бизнес тази концепция да бъде реализирана? В репортаж на Мила Младенова Марияна Асенова от експертния екип, изготвил концепцията за ползата от туристическите райони, каза, че маркетингът е фрагментиран. На национално ниво има голяма празнина.
Сигнали за нередности в предизборната кампания може да изпращате на e-mail: reporter@bnr.bg
Репортерите на БНР ще ги проверят
АНОНИМНОСТТА Е ГАРАНТИРАНА