Вчерашните назначения в ръководството на БДЖ предизвикаха силно недоволство сред железничарите. Както стана ясно, Владимир Владимиров се връща в холдинга като изпълнителен директор. През 2011-а той подкрепи реформите на министър Московски, довели до съкращение на повече от 2000 служители:
След като вчера стана ясно, че новото ръководство на БДЖ е добре познато старо, в железницата е настанал смут, каза председателят на Синдиката на железничарите към КНСБ Петър Бунев.
Те ми звънят от цялата страна и казват: "Вярно ли е това?". Викам: "Вярно е, да!" и от там нататък почва една тирада. Те знаят какво са преживели и няма как да го забравят.
В края на 2011-а година министърът на транспорта Ивайло Московски реши да реформира железницата и идеята му беше подкрепена от тогавашното ръководство на БДЖ Йордан Недев и Владимир Владимиров. Беше направен неуспешен опит да се продаде дружеството "Товарни превози", някои нерентабилни композиции бяха спрени и 2000 души се разделиха с работните си места. Това доведе до най-продължителната железничарска стачка в България. Според Бунев сега сред железничарите отново има напрежение, тъй като управленските методи на Владимиров и Московски са добре познати.
Ако тръгне пак да се шуми и да почне да вика колко е зле БДЖ, ясно е накъде ще тръгне. Усетих пулса на железничарите в тези два дена, направо ми настръхва косата. Не знам дали ще дочакат стачка, или ще предприемат и други граждански действия, които съвсем да излязат от контрол, например блокират улици. Казвам ви честно - железничарите в момента са настроени много остро.
Синдикатите първо ще се срещнат с новото ръководство на БДЖ и министъра, за да разберат каква ще бъде политиката им. Тогава ще решават какви действия ще предприемат. Засега от БДЖ не коментират въпроса.