Строителството на Северната скоростна тангента ще се финансира по Оперативна програма "Регионално развитие"
публикувано на 21.08.13 в 09:17
Снимка: архив, БГНЕС
С промяна в ПМС 245/2007 правителството разшири обхвата на допустимите разходи по Оперативна програма "Регионално развитие" като включи и разходите за строителство, реконструкция и рехабилитация на пътища 1, 2, и 3 клас извън Трансевропейската транспортна мрежа (TEN-T), съобщи БГНЕС.
Това ще позволи разширяване на обхвата на дейностите по приоритетна ос 2 "Регионална и местна достъпност" и включването на нов голям пътен проект, по който бенефициент е Агенция пътна инфраструктура – "Изграждане на Северна скоростна тангента от км 0+000 до км 16+540". Очаква се общата стойност на проекта да достигне до 250 млн. лв. с ДДС.
Северната скоростна тангента трябва да свърже автомагистралите “Люлин“ и “Хемус“ по околовръстното шосе на София.
През юни Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) отмени избора на италианската “Салини-Импреджило” за изпълнител на строежа. Причината за отмененото решение на Агенция “Пътна инфраструктура“ (АПИ) е, че избраната за победител в обществената поръчка фирма не е доказала, че предложените от нея експерти за три от ръководните длъжности на обекта отговарят на поставените от възложителя изисквания.
Сигнали за нередности в предизборната кампания може да изпращате на e-mail: reporter@bnr.bg
Репортерите на БНР ще ги проверят
АНОНИМНОСТТА Е ГАРАНТИРАНА