Петнадесет процента от брутния вътрешен продукт на страната ни се осигурява от транспортните фирми. Те са над 12 500. Дават заплати на 120 000 души. Почти половината от тези шофьори карат в чужбина. Но като български служители. Много скоро повечето от тях могат да напуснат България и да станат наемници в Европа. Ако управляващите не направят и днешните си обещания у нас реални действия зад граница. Не само в неангажиращи разговори с моментни политици, а в документирани последици с конкретни взаимни задължения. Френският президент, който стана държавен глава панически подпиран, най-леко казано, от уплашена стара Европа, внесе преди време пакет от мерки, които целят да унищожат конкуренцията на новите страни в Евросъюза в областта на транспорта. Обяснимо. Най-голямата фирма в бранша е покрай Сена. Макроновите промени включват и отнемане на правото на работещите в нашите фирми да почиват където искат, както искат, да пазят товара си и т. н. Предложенията на Париж се променяха три пъти, докато за някои от тях се закачиха Германия, Австрия и Италия.
Кърджали 6600
бул. България 74
036 122 478