Развалена храна и нулева хигиена в хотел-ресторант в Китен. За това алармира бивш негов служител. Храната за клиентите се изхвърля, когато вече мирише на развалено, алкохолът се налива в туби, персоналът не минава медицински прегледи. Това пише в украински вестник местен жител, който е работил в хотела.
Проверката на Агенцията по храните констатира друго, поясни началникът на Бургаската дирекция Георги Митев.
Изключително добро състояние на обекта, с изключително добри уреди, с добра хигиена, със здравни книжки, проследяемост на хранителните продукти, съхранение на хранителните продукти. Нищо вярно нямаше в това, което беше описано в жалбата, по-скоро в оплакването.
Има вероятност да е умишлено представено така, поясни Георги Митев. Все повече са фалшивите сигнали, които се изпращат до Агенцията.
Причините може да са конкуренция или недоволни служители, добави той.
Кърджали 6600
бул. България 74
036 122 478