"Новият борд на "София тех парк": пак нищо общо с технологиите", коментира на страниците си "Капитал дейли". Изданието посочва, че "поредната смяна в ръководството вкарва заместник-областния управител на София, юрисконсулт от министерство на туризма и председателя на Старейшини-ГЕРБ".
Седмица след като министърът на икономиката е заявил пред "Капитал", че ръководството на "София тех парк" няма да бъде променяно засега, бордът на директорите на държавното дружество е бил сменен. На заседание на борда в сряда са били освободени Асен Ненчев, Натанаил Стефанов и Васил Караиванов и назначени Тодор Ангелов, Николай Андреев и Живка Такева-Първанова. Причината за смяната още не е известна. "Капитал" е потърсил за потвърждение принципала от Министерството на икономиката, но оттам не е получено окончателно потвърждение. Два други източника обаче са потвърдили за смяната, посочва още "Капитал дейли".
ГДБОП принуди софиянец да се покае заради критики към Борисов. Всекидневникът коментира, че Службата, чиято задача е разбиването на престъпни групи, е решила да натрупа точки пред премиера Бойко Борисов, като привика с 4 месеца закъснение софиянец заради негов критичен пост във "Фейсбук".
Рейтингът на президента Румен Радев дразни управляващите".Това заявява в интервю за "24 часа" зам.-председателя на БСП Кирил Добрев. В коментар за "Цанков камък" той посочва, че ГЕРБ са рязали лентата на проекта като са го обявили за най-модерния. По думите му, скандалът от последната седмица със съоръжението е бил създаден,за да се омаскари БСП.
"Политиците не успяват да се освободят от диалектните си навици". Това извежда в заглавие вестник "Труд" от интервю на проф. Владко Мурдаров, който работи в секцията за съвременен български език към БАН.
30 км/час максимална скорост по булевардите с велоалеи, пише вестник "Монитор". Такива препоръки са изпратили от Генералния секретариат на Съвета на ЕС до всички вътрешни министри на страните от съюза, включително и до ръководството на родното МВР. Това е станало след заседание на работна група „Сухопътен транспорт“, която е обсъждала подобряването на пътната безопасност, е научил „Монитор“. Една от точките е изграждането на специална инфраструктура в големите градове, която включва построяването на нови велоалеи.