Интересът определено нараства с всяка изминала версия на платформата, защото ние от избор на избор се стараем да я развиваме, да я правим все по-иновативна, все по-изчистена и максимално добре позиционираща избирателя на политическата карта. Нашите впечатления определено са положителни. Избирателят рядко чете предизборни платформи, а и политическото пространство е доста объркано.
Мавров обясни какво представлява "Време за избор" и как работи:
Тази година ние решихме да формулираме по-малко въпроси, досега сме работили с 30 твърдения. Този път работим с 20, които обаче се постарахме да представляват интерес за избирателите и същевременно да дават много добра диференциация, както между отделените политически сили, 9 на брой сме включили, така и диференциация в разбирането на отделните групи избиратели. За по-точното позициониране работим с петстепенна скала на отговор. Освен в проценти – от минус 100 до плюс 100, ние позиционираме избирателя и на една двуизмерна карта, на която са позиционирани и отделните политически партии, т.е. като някаква отдалеченост, като отделни планети. Ние сме се опитали тази година още нещо да условим като нюанс – досега много често работихме само с платформите на политическите партии, сега си поставихме за цел да отразим, доколкото това е възможно, публичното говорене на лидерите.
Интервюто на Силвия Великова с Борислав Мавров можете да чуете от звуковия файл.