Първата виртуална приемна на Комисията за защита на потребителите се открива в курорта "Албена”. Телефонни кабини, от които туристите ще могат да подават сигнали за нарушения, ще има и в други морски курорти, разположени близо до плажа. Кабините ще бъдат обозначавани с отличителни знаци, като ще се посочва и номерът, на който потребителите да се обаждат безплатно: 0700 11 22, съобщи за "Хоризонт" председателят на комисията Димитър Маргаритов.
Наричаме ги виртуални, защото всъщност това са телефонни апарати и от тези телефонни апарати потребителите ще могат безплатно да набират нашия "горещ телефон". В зависимост от локацията, в която се намират потребителите те ще се свързват със съответните ни регионални офиси и от там с екипите, които присъстват на терен. Това означава, че много по-бързо ще можем да реагираме, особено тогава, когато става въпрос за конкретни нарушения, чието извършване дори може и да не е приключило. Това ще улесни и нашите инспектори, защото те ще могат много по-лесно да съберат доказателства и да установят съответните нарушения" - заяви председателят на Комисията за защита на потребителбите Димитър Маргаритов.