Това, което радва пивоварите, е предпочитанието към българските марки, въпреки нарастващия внос и въпреки отчитания спад в продажбите, казва Изпълнителният директор на съюза Ивана Радомирова.
Не случайно ние се шегуваме, че нашият най-добър бизнес партньор е слънцето. Поради дъждовете, хладното лято, наводненията, силно стагнираните семейни бюджети. Това явно се отрази върху настроението, върху покупателните възможности на хората.
Оказа се, че дори световното първенство по футбол не е повлияло на приходите от индустрията.
Изключения правят, разбира се, страната-домакин и също така страните, които имат участници отбори в световните финали. И ние се включваме в тази категория с изключителния успех на българския национален отбор от 1994-та година, когато консумацията на бира се повиши с около 17 процента. Това е установил специален анализ на Председателя на Управителния съвет на съсловната организация Владимир Иванов.