Eмисия новини
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кръстю Кръстев:

Театърът е лаборатория за обществен смисъл

Кръстю Кръстев
Снимка: dtp.bg

Най-важното в управлението на един театър е да се разбере капацитета на театъра и на хората, с които работиш, да си на точното място с точните хора и в точното време – така се получават добри спектакли – казва Кръстю Кръстев.

За хората, с които работя, театърът е религия, идеите стават обща цел. Пловдивската публика е една от най-добрите публики, защото е много взискателна. Театърът има нужда от онази част от публиката, която го обича, но и завихря около себе си един кръг. Всички театри минават през цикли, ние завършваме сега един добър такъв, но трябва да потърсим новото начало.

Театърът винаги трябва да бъде във времето, репертоарната политика е много чувствителна, тя не трябва да задоволява собственото ни его, а да търси това, което интересува публиката.

За предстоящите премиери на Драматичния театър в Пловдив и следващите цели, които си поставя директорът му – чуйте го в звуковия файл.

Кръстю Кръстев е директор на Драматичния театър „Н.О. Масалитинов“ в Пловдив от 2010 година. В края на месец март той спечели нов мандат за поста.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!  
Акцентите от деня са и в нашата Фейсбук страница. Последвайте ни. За да проследявате всичко най-важно в сферата на културата, присъединете се към групата БНР Култура.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Рисунка. Майстори

"Рисунка. Майстори" – така е наречен проектът на СБХ с куратор Явора Петрова. Тя кани 22-ма художници - майстори да участват със свои работи: "Поканих автори с биография в рисунката. Автори, които се изразяват чрез рисуването, които не обясняват своите мисли, а търсят образите за тях. Художници с уникален почерк, майстори в това, което правят във..

публикувано на 22.11.24 в 17:30

В "Панспермия" Полина Видас разказва нашия живот

Краят на авторството, краят на кориците? Или вечно неизтребимите спори на живота ще си намерят нова почва някъде отвъд? Въпроси, които поставя книгата "Панспермия. Халюцинация за роман" от Полина Видас. Тяе магистър по литературна теория от Софийския университет и по психодрама към НБУ, психоаналитик и групов аналитик към Българско общество по..

публикувано на 22.11.24 в 16:50

Всичко е измама!

В редакция "Хумор и сатира" знаем, че всичко е измама, но това не е причина да не търсим постоянно истинското. Какво сме открили тази седмица можете да разберете в неделя, веднага след новините в 18 часа , когато ви предлагаме да чуете: - Увод с песни от фестивала на хумористичната и сатиричната песен "Златният кос", изпети от Татяна Лолова, Васил..

публикувано на 22.11.24 в 16:30

Преживей последната вечер на Пейо Яворов и Лора Каравелова

"Душата ми е стон" е историческа беседа, която ще пресъздаде духа на отминала София 111 години след последната вечер на Пейо Яворов и Лора Каравелова. T очно на 29 ноември в Общински културен институт "Красно село" от 19 часа  Виктор Топалов, създател на "Бохемска София", ще пропътува през историята, спомнените и легендите за поета, за да се озове..

публикувано на 22.11.24 в 16:19
Елица Георгиева

Елица Георгиева и романът "Одисея на момичетата от Източна Европа"

Една одисея, която не е на Омир, не е на Джойс и говори от името на българките в чужбина. Елица Георгиева пристига от Франция, за представянето на най-новия си роман "Одисея на момичетата от Източна Европа" във Френския институт. Това е вторият роман, който Георгиева пише на френски, след дебютния  "Космонавтите само минават" ...

публикувано на 22.11.24 в 15:22