Eдна ПР кампания, организирана от Движението за национална кауза (ДНК) за увеличаване на прираста на населението, раздели хората на такива, които казаха „не може така“ и на такива, които бяха категорични: „стига с тези феминистки изцепки“. Кампанията се нарича „Направи го сега“ и е насочена към три целеви групи – млади мъже и жени и бабите, като важна част от създаването на поколение, защото без тях не може в България.
„Чашка С без силикон“, „Бащинството те прави много по-привлекателен“, „Майка ти ще се зарадва повече на внуче, отколкото на нов тиган“, „Селфитата с деца събират повече лайкове“ – са посланията на кампанията на ДНК, които предизвикаха дебати в обществото.
За социалните измерения на това да имаш и да отглеждаш деца в България, разговаряме в „Мрежата“ с Кристина Домозетова, която миналата седмица направи едно солово шоу пред офиса на ДНК, за да изрази недоволството си от ПР кампанията на ДНК.
Разговаряме и с Любомир Аламанов, ПР специалист, който нарича себе си „професионалист от старата школа“ и който много елегантно се намеси в този скандал, изказвайки мнението за ПР кампанията, подготвена от негови колеги.
Къде да търсим смисъла в съдържанието ѝ?
Чуйте в звуковия файл
В рубриката "Разговорът" разговаряхме с арх. Ивайло Захариев от Българската асоциация за термално наследство. Темата на разговора е първата карта на минералните бани в България , липсата на стратегия за развитието на този ценен ресурс и бъдещата визия за термалното наследство у нас. Арх. Захариев подчертава, че към момента държавата не..
В навечерието на 152-рата годишнина от обесването на Васил Иванов Кунчев - Левски прозвучават откъси от радиоефира на "Terra Култура" от последното десетилетие – за делото и личността на Апостола на свободата. "Историческият образ на Апостола е завещан на днешните поколения, както и отговорността, с която тръгва към Голгота", казва през..
В рубриката "Епизоди от живота" представяме една вдъхновяваща инициатива, която цели да осигури подкрепа и социализация за деца и лица с увреждания. В Стара Загора, на улица Венера 9, в квартал Малък Железник, започна дейност творческа работилница, създадена по инициатива на сдружение "Заедно с теб можем". Създателят и председател на..
Комуникационната индустрия позволява много широк обхват от най-различни комуникационни форми – от съвсем стандартните материали, интервюта, статии, до всякакви по-странни и по-нетрадиционни идеи, творчески концепции, клипове, картини. На комуникацията това ѝ е хубавото, че умее да обединява от алгоритмичния стратегически подход до изумително богати..
Как едно съобщение в телевизия за това, че Делян Пеевски "вади средства" и ще спаси българските щанги, може да наруши Закона за радио и телевизия (ЗРТ), коментира в "Мрежата" по програма "Христо Ботев" доц. Жана Попова, преподавателка във ФЖМК на СУ "Св. Климент Охридски". Какво не му е наред на съобщението, като жанр и съдържание "Няколко..
Режисьорът и създател на една от най-успешните театрални формации "Кредо" Нина Димитрова е навъртяла стотици хиляди километри с турнета и фестивали по..
Комуникационната индустрия позволява много широк обхват от най-различни комуникационни форми – от съвсем стандартните материали, интервюта, статии, до..
"Два века изкуство в България" е нов цикъл с популярни лекции, който обхваща културните и художествени процеси в страната от началото на XIX век до..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg