Бъдещото трасе с дължина 32 км използва както съществуващите велосипедни алеи, така и 20-километровата железопътна линия. То ще може да бъде използвано от всички граждани и посетители на София, както за екологично чист алтернативен вид транспорт, разходки, почивки и туризъм, така и като трибуна за културни, спортни и образователни мероприятия.
Ние сме търсили път през местата, където вече не минава влак. Някъде линиите по трасето са демонтирани, а някъде все още съществуват. Като цяло използваме околовръстното трасе на железницата от началото на миналия век или по-скоро останалите части от него, както и трасета, които свързват тецовете на София, уточни арх. Александров.
На днешния 17 януари си спомняме за големия български поет Атанас Далчев , който ни напусна на тази дата през 1978 година . Атанас Далчев е..
С покана за един специален концерт в "Артефир" гостува музикантката и асистент в НМА "Проф. Панчо Владигеров" Сабина Йорданова . Утре (18 януари)..
Понятието " biodeutsch" ( биогермански) бе избрано за антидума за 2024 година в Германия. Защо журито определи това понятие за дискриминационно?..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg