Джейн Монхейт прави същото в току-що излезлия The songbook sessions Ella Fitzgerald, като я смесва с песен на Ейми Уайнхаус.
Габриела Андерс има подобен подход, но към Били Холидей, като я предлага а ла самба.
Обратен е подходът на американеца Том Лелис в интерпретацията му на бразилската класика Беримбау. Единствен от поредицата "апроксимации" предхождащият го Хю Колтман е максимално в стила на Нат Кинг Коул.
За сметка на това, дори Карлиньош Браун не е верен на перкусивния си стил с последните си балади.
За баланс, в началото и в края с нищо нито ни изненадват, нито ни разочароват съответно Маню Катче и Йелоуджакетс.
Нощта е млада!
Приятно слушане!
От 10 до 15 декември ще се проведе Софийския международен литературен фестивал в НДК. Дария Карапеткова , координатор на събитието, запознава..
В рубриката "Темите на деня" екипът ни имаше удоволствието да разговаря с Теодора Нишков, известна още като Принц Датски, и доц. д-р Александър Нишков,..
Нобеловият лауреат за литература Юн Фосе пише първата си пиеса "Някой ще дойде" през 1992 година. В края на 90-те пиесите на норвежкия писател започват да..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg