Първият етап на инициативата представлява видео обръщения на популярни личности - посланици на кампанията, припознали се в мисията на проекта. Всеки от тях разказва за личната си емоционална връзка с България.
Целта на кампанията е да мотивира чуждестранни и местни туристи да изберат България за дестинация за почивка и пътувания и да се разширят историческите и културните познания за малко известни места в България.
Същинската част на кампанията представлява интерактивна образователна игра, която се провежда от 1 юли, а днес е финалът.
Около 10 300 души се включиха в играта, обогатихме познанията си за историята и географията на България. Повече от 500 фотографа направиха и изпратиха снимки. Срещнахме разбиране и подкрепа от всички страни, кампанията беше успешна и искаме да я продължим – сподели радостта си Весела Коцева от организаторите. Чуйте разговора с нея.
На 6 март министърът на културата Мариан Бачев отстрани арх. Петър Петров от поста директор на Националния институт за недвижимо културно наследство..
Надежда Маркова е студентка в магистърската програма по квантова информатика на Физическия факултет на СУ "Св. Климент Охридски". Заедно с това е и носител..
В момент, когато България очаква становището на Европейската комисия и Европейската банка за готовността да се присъединим към еврозоната, сме във вихъра..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg