Комисията за защита на потребителите започва поетапно разкриване на постоянните си приемни по Черноморието за новия туристическия сезон. В тях туристите ще могат да получат информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направят консултация с експерт на комисията по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност.
В приемните ще бъдат на разположение и брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт. Дежурни екипи ще извършват проверки по постъпилите сигнали и жалби.
На 6 март министърът на културата Мариан Бачев отстрани арх. Петър Петров от поста директор на Националния институт за недвижимо културно наследство..
Новото българско кино, което приковава зрителите към екрана, провокира у заинтересованите от филмовия процес въпроси за това какви са ключовите аспекти на..
Художничката Петя Илиева толкова много пътува по света и на толкова необичайни места я отвежда неутолимото ѝ любопитство, че мине не мине време и гостува в..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg