Радиоиндустрията се обединява около общ проект за изследване на аудиторията. Проучването, което се извършва от Агенцията за маркетингови изследвания "Ипсос" беше представено в медия-центъра на БНР.
Изследването, поръчано и подкрепено от водещите радиостанции в страната, дава подробна информация за радиопазара и се определя като крачка напред в представянето на данните за аудиторията в услуга на медия, рекламодатели и клиенти. Според проучването седмично слушателите са близо пет милиона, което прави почти 70 на сто от аудиторията. Средно дневно 66 процента от населението са радиослушатели, заяви Мехти Меликов, изпълнителен директор на АБРО:
Огромната добавена стойност и ценното на това изследване е, че рекламните агенции ще могат сами във връзка с разработваните стратегии да проверят кой къде се намира. Това е може би най-голямата ценност на това изследване, освен че данните са собственост на радиоиндустрията, отново нещо ново.
Като домакин на срещата генералният директор на БНР Радослав Янкулов каза: Направихме опит, успешен, да обединим усилията и намеренията на всички колеги, които работят с радиоефира и направихме опит да направим такова изследване, което да ни представи обективни данни, безпристрастни и достатъчно полезни, за да можем ние да вършим по-добре нашата работа, вие да вършите вашата работа още по-добре. Под "вие" имам предвид представителите на медиашоповете и рекламните агенции.
Жителите на троянското село Черни Осъм са обезпокоени от развитието на проекта за изграждане на язовир в близост до населеното място. В "Нашият..
Галерия-книжарница "Къща за птици" събира днес (10 декември) от 18.00 ч. на литературно четене поетите Балчо Балчев, Валери Манолов, Георги Веснаков (via..
Явор Гърдев е име, което едва ли се нуждае от представяне в културните среди на България. Театрален и кинорежисьор с дългогодишен опит, той впечатлява..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg