Голяма търговска верига беше глобена с над половин милион лева заради заблуждаваща реклама. Тя е наказана за послания към потребителите за "най-ниски цени". Проверката е установила, че съотнесено към цените на същите продукти в конкурентни вериги, цените са били еднакви.
Комисията за защита на конкуренцията е определила като смекчаващо обстоятелство факта, че след образуваното производство дружеството е прекратило заблуждаващата реклама, като е променило посланието на "трайно ниски цени".
Френският институт организира Седмица, посветена на френския писател и дипломат Ромен Гари от 21 до 25 октомври в София и Пловдив. Поредицата от..
За "Мери Бойс Бенд" лятото си отива на 25 октомври. Тогава Мери Мутафчиева и компания ще забият в известен столичен клуб и ще ни поканят да пеем заедно..
Зелената сол е с растителен произход и е природен заместител на обикновената сол. Тя се добива от соленолюбиви растения, срещащи се в солени..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg