Близо 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. В инициативата до момента са се включили 62 училища от 22 населени места от цялата страна. Кампанията се организира за четвърта поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи – Дирекция Пътна полиция.
Тази година, уроците бяха в хибриден формат - мултимедийни уроци и практически обучения с полицай. Представители на Главна дирекция „Национална полиция“ заедно с мечето TEDI посетиха училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе. Под формата на игра те показваха на децата най-често допусканите грешки на и около пътното платно и заедно намираха правилния и безопасен път.
Като част от инициативата е създаден иновативен мултимедиен урок, който е достъпен безплатно и целогодишно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/. В него са представени трите роли на децата, като участници в движението по пътищата – пешеходци, пътници и водачи. Така учениците от началните класове могат да усвоят важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки. Урокът включва и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания.
„Много се радваме от позитивната обратна връзка, която получаваме за кампанията от учителите, родителите и децата, преминали през обученията. С нас се свързаха много директорикакто на училища, така и на детски градини, които имат желание да се включат в кампанията през следващата година и мечето TEDI да гостува и при тях. Това ни дава уверението, че всичко, което правим с тази кампанията е полезно за обществото и оказва доро влияние на формирането на правилно и безопасно поведение на децата на и около пътното платно.“, коментира Лора Величкова, Бранд мениджър за марката TEDI в „Тимбарк България“.
За TEDI
Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните както от децата, така и от техните родители, поради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед. Освен това соковете TEDI са без добавена захар, без добавени консерванти и без оцветители, разбира се, всичко, според регулациите за сокове и нектари в България.
Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и сокове 100% от ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре, който е изключително подходящ за междинна закуска именно в училище, между часовете. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, запазваща всички полезни вещества.
Българските младежи са песимистични за света, но оптимисти за България . Това каза пред БНР Евелина Славкова, социолог от Изследователски център "Тренд", която коментира изводите от проучването "Младите хора в България - ментални рискове, предизвикателства и перспективи": "Българският младеж е оптимист за развитието на България, оптимист за..
" Има по-голяма чувствителност сред обществото, че насилието над жени е съществен проблем . Последните социологически изследвания показват, че 84% от българите смятат, че имаме сериозен проблем, конкретно и с домашното насилие. За жалост обаче случаите продължава да нарастват. Има 50% ръст на новообразуваните досъдебни производства ". Това заяви..
73% от хората отчитат, че спестяванията им са намалели заради високата инфлация след средата на 2021 г. Това регистрира социологическо проучване на агенция "Тренд", извършено по поръчка на Експертния клуб за икономика и политика (ЕКИП). "Правилната форма означава първо да платим на бъдещото себе си, чак тогава да харчим остатъка. При..
Със спорт може да се преодолее агресията в училище. Това е посланието на кампанията на Държавната агенция за закрила на детето "Бъди смел, бъди добър". Б ългарски олимпийци се включиха в инициативата в столичното 140-то училище "Иван Богоров". Ивет Горанова е част от кампанията. Какво по-добре от час по физическо, ако упражненията ти ги води..
Специалността лицево-челюстна хирургия у нас е в криза. За това алармира д-р Лиляна Димитрова, специалист с 40-годишен стаж. "Останаха малко. Вероятно работещите са не повече от десетина. Всички останали вече са пенсионери ", пояснява д-р Димитрова пред БНР. Специалността е в криза . Точките, в които са достъпни подобни специалисти, са..
Бяха изпуснати много възможности за дипломация , заяви пред БНР експертът по контратероризъм и международна сигурност Иван Анчев, който е и директор на Центъра за изследване на глобални хибридни заплахи. Коментарът му е по повод на увеличаващото се напрежение между Израел и "Хизбула". Откриха тялото на лидера на "Хизбула" Израелската..
Крайната десница в Австрия спечели за първи път парламентарни избори в алпийската република, но не е сигурно, че ще оглави следващото правителство. При преброени 100% бюлетини Партията на свободата получава почти 29 процента от гласовете, но е нежелан партньор от повечето парламентарни партии. Втора политическа сила е Народната партия на..
Управлението на Симеон Сакскобургготски и на Сергей Станишев доведе мафията на власт в България . Това заяви пред БНР Иван Костов,..
Макар доверието към НАТО в България да не е крещящо, то мъничко расте напоследък. Доверието към ЕС у нас е традиционно високо и то расте, това..
" Русия има интерес да се разраства конфликтът в Близкия изток , защото това отвлича политическото внимание от агресията на Русия в Украйна. Това..