Технологичният гигант Amazon.com Inc. засилва използването на изкуствен интелект и роботи в своите логистични складове, съобщи в сряда "Уолстрийт джърнъл".
Компанията заяви, че ще интегрира своята роботизирана система Sequoia в своите складове, за да идентифицира и сортира поръчките по-бързо и да работи заедно със своите служители "по начин, който трябва да намали нараняванията".
Amazon каза още, че Sequoia "намалява времето, необходимо за изпълнение на поръчка с до 25% и може да идентифицира и съхранява инвентар до 75% по-бързо", съобщава финансово издание.
Технологичната компания добави, че ще започне да тества Digit, двукрак робот, който може да "придвижва, хваща и борави с предмети".
От компанията твърдят, че иновациите няма да доведат до съкращения на работни места.
Идеята за разкриване на хранителни магазини в пощенските станции е все по-обсъждана, мненията са противоречиви, а разискванията по темата вече..
Как и за колко се работи в "Български пощи"? Въпросите за условията на труд и заплащането в Националната пощенска служба вълнуват не само хилядите..
Парламентарната група на МЕЧ се разпадна. След гласуването на бюджета председателят на парламента Наталия Киселова анонсира, че депутатът Самуил..