След като премиерът Бойко Борисов оттегли проектозакона за създаване на Българска автомобилна камара, автобусните превозвачи отправиха покана до всички национално представени сдружения в пътническия транспортен сектор за обединение. Това обясни Ивайло Константинов, председател на Националното сдружение на автобусните превозвачи в България и допълни какво е възможното решение относно закона предвиждащ новата транспортна камара:
Държавата иска от нас да бъдем единни и ние сме готови да приемем предложението, така че дали ще има камара, дали ще има конфедерация - пътническият бранш е единен и очакваме по-нататъшните действия на всички колеги от бранша.
От какво има нужда браншът на автобусните превозвачи, обясни Магдалена Милтенова, представител на Браншовия съюз за стопанска инициатива:
Това, което всъщност е необходимо на бранша, е да бъде регламентирана неговата представителност чрез действащите сега закони, а не чрез създаването на нов закон. Важно е да кажем къде остава принципът на доброволното сдружаване, когато създадем нов закон? Къде остават принципите на Европейския съюз за социалния диалог? Истината е, че ние трябва да бъдем страна в този диалог, трябва да бъде конкурентоспособни на пазара, но това трябва да става в условията на свободната воля на страните.
Определени производства се ориентират към по-евтини дестинации заради новите нива на заплащане у нас - вече не сме заден двор на Европа с ниски..
Ръководството на БСП защитава интересите на Пеевски, Борисов и паралелната държава . Това каза пред БНР бившият депутат от БСП и бивш министър на..
От ветеринарно-медицинска гледна точка не трябва да се вземат трети проби. Ако ще да вземете още 10 пъти пробите , положителните проби не могат..