Фондация „Пловдив“ 2019 от днес е с изцяло нова визия – графичен знак и обновен сайт. С напредването на проектите се появи и много сериозна необходимост от графичен знак, който да бъде подпис на „Пловдив 2019“, това заяви при представянето Светлана Куюмджиева, артистичен директор на организацията.
Въпреки семплата, изчистена и категорична форма, в логото се опитахме да съчетаем много символи. Седемте линии в него асоциират към седемте тепета на града. Най-важната и силна асоциация, която логото трябва да прави е за вход, за портал към Пловдив-2019, към нови събития и изживявания. Това е арка, която архитектурно напомня на много архитектурни символи в града – Античния театър, Античния стадион и др., заяви Красимир Ставрев, представител на студиото, което е изработило новия знак. Той допълни, че е избрана черно-бялата комбинация, тъй като тя дава свобода и гъвкавост при използването на логото.
Мисля, че достатъчно силна е графиката, което ще позволи на европейците да асоциират директно античните форми на стадиона, театъра, Одеона. И е много близо до тяхната естетика. Надявам се, че всички пловдивчани ще го припознаят, коментира Ставрев.
От днес сайта на Фондация „Пловдив 2019“ също е обновен, по него също работи пловдивско студио.
Новата физия на организацията не е скъпа. За авторство на логото сме платили 3000 лева. Цената за сайта е също нормална, обясни Светлана Куюмджиева.
Visual Identity from Plovdiv 2019 on Vimeo.
Грипната епидемия отминава, но все още срещаме доста кашлящи хора около нас. На какво се дължи остатъчната кашлица след прекарана сезонна вирусна..
" КС е представил едни данни, а манипулациите в България са много по-големи. Тези данни дали ще бъдат признати от "Информационно обслужване", или отново..
С действията си американският президент Доналд Тръмп показа, че не го интересува мира, иска Украйна да върне парите и да вземе подземните им..