Вихра Огнянова - организатор на събитието обяви в ефира на Радио София, че около 380 компании от страната и цял свят ще участват в 34 международната туристическа борса ВАКАНЦИЯ/СПА ЕКСПО, а широката публика ще може да посети национални щандове от Турция, Гърция, Сърбия, Хърватия, Македония, Куба, Чехия, Румъния и Косово, на които ще се правят директни продажби на туристически пакети.
Посетителите ще могат да намерят пътувания в цял свят, както и нови културни дестинации и събития. Приоритет в програмите са пролетните предложения. На място ще се предлагат много отстъпки за пакети. Организирани са много томболи и викторини за посетителите.
Един от акцентите в програмата са дигиталните услуги и новите тенденции в онлайн бизнеса. Предлагането вече се превръща в споделяне, а потребителите в съмишленици, твърди Вихра Огнянова. Новото поколение пътуващи хора имат нови изисквания, тъй като те разглеждат много различни неща, преди да се спрат на своята дестинацията. Маркетингът на продажбите в интернет изисква повече от създаването на уеб сайт, например е необходимо управление на онлайн репутацията и използването на социалните мрежи.
Какво още да очакват професионалистите и широката публика от изложението, както и какви са тенденциите в туристическия маркетинг - вижте във видеото.
Новите технологии да се вкарват разумно, а не на основата на идеология. За това призова в ефира на БНР Кузман Илиев, икономически експерт и..
Решението е добро за Албания, не е добро за Северна Македония. В България нямаме основание за потриване на ръце . Това мнение изрази пред БНР..
Затварянето на въглищните централи не е административно, а е пазарно, те не могат да издържат на пазара, не са конкурентоспособни . Това каза..