Бизнесът е бърз и ефективен и може да взема решения веднага, без да чака постановления и заседания. Това е най-силният аргумент да се реагира в кризисна ситуация, каза за Радио София Максим Бехар. Според него бизнесът ще помогне много, ако отдели по 1000 лева като помощ за село Хитрино. Според PR специалиста чисто маркетингово, ако тази кампания е по-фокусирана към фирмите, ще има по-голям ефект.
Фирмите в България в последните години еволюираха много. Вече няма нужда да се убеждават в дарителски кампании, те вече са отворени за различни социални проекти, коментира още Максим Бехар.
" Ако приемем, че съдебната система е един камион с ябълки, в него има едно буре гнили ябълки - хора, податливи на корупция, които се ползват от..
В Плевен откриват Празника на пчелните продукти. Пчелари от областта ще предложат в специалните шатри пред зала "Катя Попова" мед, пчелни продукти,..
В посолството на България в Лондон професор Бетани Хюз представи откъси от новата си серия по BBC - Wonders of Bulgaria – "Съкровищата на България"...