До този момент професионалният ѝ път не е минал „по вода“, а „по релси“... И продължава.
В железниците тя работи вече 37 години. От тях 27 – в софийското метро.
Започнала е още когато не се е знаело със сигурност дали ще има метро в София. А днес – има понятие от всяка дейност, била е свидетел на всички пускове на участъци, ръководи над 600 души и има трима заместници (мъже).
Тя е единствената жена между началниците на служби в „Метрополитен“ ЕАД.
Тя е инж. Ганка Йосифова – началник служба „Движение“.
Въпреки напрежението в делника, много си обича работата.
„То си е наша рожба…“ – казва тя за метрото.
Строга е, но справедлива!
Тя е желязната лейди от подземната железница на София.
Чуйте радио очерка и фичъра (дълга версия) с главен герой - инж. Ганка Йосифова.
Снимките са на автора.
"С навлизането на дигиталното евро еврозоната иска да обхване още по- голяма територия, защото, както казва Кристин Лагард, "нашата икономика..
Българският електроенергиен баланс все повече прилича на испанския. В последно време се инвестира основно в слънчеви мощности. Вятърни нови..
Има риск, ако с културното наследство не се занимават експерти. Това обясни пред БНР арх. Чавдар Тенев, председател на регионалната колегия на Камарата..