Модернизацията ще обхване всички системи, от които е изградена - железен път, контактна мрежа, осигурителна техника и сгради.
Инж. Иво Янакиев, ръководител "Подготовка на проекти" в Националната компания железопътна инфраструктура каза за Радио София, че съществен момент в модернизацията на линията е, че от единична тя ще стане двойна. По неговите думи това ще увеличи пропускателната й способност от една страна, а от друга - сигурността й.
В отсечката от София до Драгоман има две характерни особености, поясни Янакиев. В отсечката от София до Волуяк ще се ползва съществуващото трасе с добавка на още един коловоз за товарни влакове. От Волуяк до Драгоман ще има преплитане на чисто ново със съществуващо трасе.
Според него кратки смущения на движението ще има единствено при превключване на ново към съществуващо трасе.
В проекта е включено и обновяване на приемните здания на съществуващите гари.Дължината на линията е около 48 км, като се очаква дейностите по модернизирането й да приключат до 2020 година.
Повече за проекта и дейностите, които ще бъдат реализирани, разказва Даниела Бенишева.
" Най-уязвимите области в България, с най-високи енергийни нужди и най-много проблеми от гледна точка на социалната уязвимост са София област, Разград,..
Не подкрепяме и трите бюджета, заяви пред БНР инж. Иоанис Партениотис - вицепрезидент на КТ "Подкрепа". На НСТС вчера всички социални партньори..
"Възраждане" фактически загубиха политическия дебат за еврото, но с агресията показаха несъстоятелност и неадекватност. Това каза пред БНР доц...