Първият етап на инициативата представлява видео обръщения на популярни личности - посланици на кампанията, припознали се в мисията на проекта. Всеки от тях разказва за личната си емоционална връзка с България.
Целта на кампанията е да мотивира чуждестранни и местни туристи да изберат България за дестинация за почивка и пътувания и да се разширят историческите и културните познания за малко известни места в България.
Същинската част на кампанията представлява интерактивна образователна игра, която се провежда от 1 юли, а днес е финалът.
Около 10 300 души се включиха в играта, обогатихме познанията си за историята и географията на България. Повече от 500 фотографа направиха и изпратиха снимки. Срещнахме разбиране и подкрепа от всички страни, кампанията беше успешна и искаме да я продължим – сподели радостта си Весела Коцева от организаторите. Чуйте разговора с нея.
За планирано масово изселване на българи от Дуисбург, Германия, алармира неформалната мрежа "Столипиново в Европа". "Това, което се случи, е,..
Във Велико Търново се предвижда синята зона за паркиране да бъде разширена с 87 места, но и да се увеличи времето на работа, включително и в..
По-добре избори, отколкото правителство на всяка цена . Коментара направи пред БНР социологът Кънчо Стойчев и уточни, че изборите са демократична..