Ремонтът между гарите се забавя от непредвидени дейности, свързани с премахване на незаконно оформеното сметище в кв. „Факултета“.
След почистването на всички битови отпадъци и канавки, са се появили проблеми, свързани с изграждането на нови отводнителни съоръжения, извън предвидените по договор строително-ремонтни дейности. Поради това инцидентно се е наложило прилагането на отговорни инженерни решения за укрепване на стабилитета на откосите по железния път, с цел гарантиране на сигурността на влаковото движение.
Констатирано е опасно овлажняване на участъци и е решено да бъдат изградени подпорни стени - уточни пред Радио София Златин Крумов - зам. генерален директор на НКЖИ. Свикан е екип, изработен е проект и до два дни строителите стъпват на работната площадка. Районният кмет много ни помага, взето е решение за поставяне на допълнителни контейнери за смет, добави Крумов. До този момент в някои от тези участъци влакът се е движел с 15 до 25 км/ч, но след ремонта скоростта ще се повиши до 70 км/час.
Във връзка с по-безопасното пресичане на жп линията НКЖИ инвестира над 1,9 млн. лв. за изграждането на пешеходен подлез в кв.Горна баня.
За подробности чуйте разговора по темата със Златин Крумов.
Снимки: Сметището преди ремонта, почистване и полагане на отводнителни съоръжения и нов железен път.
Не очаквайте да дадем подкрепа на някого, ако не бъдем потърсени за това. Това каза пред БНР депутатът от ДПС-Ново начало Хамид Хамид и коментира:..
Във Велико Търново се предвижда синята зона за паркиране да бъде разширена с 87 места, но и да се увеличи времето на работа, включително и в..