Община Несебър отчете днес дейностите по проекта „Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт“. Той беше разработен и осъществен по Оперативна програма ,,Регионално развитие“ , в партньорство с общините Бяла и Долни чифлик , със Съюза на собствениците -Слънчев бряг.433 хил. лева са вложени в него.Като европейските пари са над 354 хил., останалите са от републиканския бюджет и на участващите в проекта..Идеята е тази част от Черноморието да се превърне в целогодишна дестинация.Затова и мотото на проекта е“ 5 дни, 4 сезона , 3 общини“.Туристите ще могат да избират между 47 ресурса и атракции .Туристическите продукти ,които предлага новия проект, са комбинирани в 25 пакета .По голяма част от тях могат да бъдат реализирани извън активния сезон.Прогнозите са за 12 процента нарастване на броя на преминалите туристи в региона , 19 на сто увеличение на нощувките извън сезона и завишение на приходите с 16 процента.Новостите се рекламират чрез интерактивен органайзер, пътеводител, филм и други.Те вече са били показани в страната, Русия Франция и Румъния.
" Тези, които трябва да се извинят и да понесат съдебна отговорност, са хората, които в момента насилствено, и с фалшиви данни, вкарват България в..
Политиците никъде, никога не работят за хората, те работят за себе си. Навсякъде е било така и така ще бъде. И за се чудя защо гласуваме за тях...
Фолклорът е не просто музика - той е памет, корени и душа. Българските народни песни носят в себе си историята на поколения, звука на..