Енергийният омбудсман на "ЧЕЗ-България" е издал решение в полза на клиентите на фирмата при 34 процента от казусите през 2014 година, съобщават от компанията.
През миналата година енергийният омбудсман на дружеството е получил 843 сигнала. От тях на условията за разглеждане а отговаряли 533.
От електроразпределителното дружество изтъкват, че в резултат на работата на омбудсмана са въведени редица нови практики в дейността на ЧЕЗ в България - например извършване на метрологична експертиза на електромерите и включване на допълнителна информация в месечните фактури при промяна на цената на електроенергията.
Институцията енергиен омбудсман е създадена през март 2013 г. за улесняване на комуникацията между компанията и нейните клиенти.
Политиците никъде, никога не работят за хората, те работят за себе си. Навсякъде е било така и така ще бъде. И за се чудя защо гласуваме за тях...
Фолклорът е не просто музика - той е памет, корени и душа. Българските народни песни носят в себе си историята на поколения, звука на..
През 1929 година Дунав при Силистра е бил "ледена пързалка" . По него са минавали с шейни до отсрещния бряг. Рекордът обаче е от 1954 година, когато..