Министърът на транспорта Данаил Папазов заяви за БНР, че причините за случилото се са комплексни. “Техниката е много остаряла. Вторият случай с товарния влак е на частна компания. И ако за него може да се говори за по-стара техника, но с първия случай на трасето за Варна се движат най-добрите влакови композиции. Очакваме официалната версия на следствените органи", заяви министър Папазов. Той е почти сигурен, че превишената скорост е една от основните причини, защото няма как така да бъдат разпръснати вагоните при скорост от 40 км/ч. Според проверката локомотивният машинист, който загина, е бил един от най-квалифицираните в БДЖ. Същото се отнася и за помощник машиниста, каза министър Папазов.
Политиците никъде, никога не работят за хората, те работят за себе си. Навсякъде е било така и така ще бъде. И за се чудя защо гласуваме за тях...
През 1929 година Дунав при Силистра е бил "ледена пързалка" . По него са минавали с шейни до отсрещния бряг. Рекордът обаче е от 1954 година, когато..
Фолклорът е не просто музика - той е памет, корени и душа. Българските народни песни носят в себе си историята на поколения, звука на..