Възможно е да е имало разминаване в действието на инсталацията преди влаковата катастрофа край гара Калояновец в събота, коментира пред РП Любомир Милков от УС на браншовия синдикат. Според него обаче не би могло да се търси вина у ръководителя на движението. Милков каза, че причините за инцидента могат да са и обективни, и субективни, като не посочи конкретна версия. Когато има горещини и температурите на релсите са над 50 градуса, скоростите на влаковете се ограничават, обясни Любомир Милков, като допусна метеорологичните условия също да са допринесли за катастрофата.
Според транспортния министър Данаил Папазов превишената скорост е причината за влаковата катастрофа при Калояновец, но все пак той очаква официалната версия на разследващите органи.
Тази авария на Иберийския полуостров се нарича разлюляване и разпадане на енергийната система. В България се е случвало два пъти. Това е..
Електричеството беше прекъснато в Испания и Португалия, както и в част от Южна Франция в понеделник при масивно прекъсване на електрозахранването,..
В 51 училище "Елисавета Багряна" има предмет "Добродетели и ценности", който не е част от постоянната учебна програма. Преподава се, когато учениците..