Национална кампания за предизвикателството да бъдеш добър баща набира скорост

Формално тя ще продължи до септември 2016 година, но за татковците е цял живот

Казват, че да бъдеш баща е лесно. Да бъдеш добър баща обаче е истинско предизвикателство.

Независимо на коя възраст мъжете стават родители, пред тях стои задачата да усвоят баланса от това да участват активно в живота на децата си и същевременно с това да не им се налагат.

Според психолозите, най-важното за доброто бащинство е всеки мъж да е наясно с отговорността, която носи по пътя на изграждане на стойностна ценностна система у наследника му.

С Деян Петров от Асоциация Родители разговаряме в студиото за националната кампания „Да бъдеш баща“, която ще продължи до септември 2016 година.
Нейната основна цел е да подкрепи участието на мъжете в живота на детето, като съдейства за разкриване на разнообразни възможности пред мъжете позитивно, активно и ангажирано да създадат благоприятна, ненасилствена семейна среда за пълноценно развитие на децата си.
“Да бъдеш Баща” e част от международната „MenCare – a global fatherhood campaign“, която се провежда в над 20 държави в целия свят (men-care.org). В Източна Европа „MenCare“ се реализира за първи път, като основите на кампанията се полагат в България от 10 организации, обединени от каузата на „Да бъдеш Баща“.

Чуйте повече за ролите на бащите и за акценти от кампанията от нейния координатор – Деян Петров.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Галерия