Що се отнася до бежанската вълна, констатирахме речта на омразата. Заедно с това нямаше съмнение, че тя не идва от медиите, а от политиците. Тази враждебна реч тръгна от бежанската вълна, но съвсем не приключи с нея, а влезе в репертоара на политиците в отношенията помежду им и цялото политическо говорене стана проява на враждебна реч.
Очаквах предизборната кампания да е много по-компроматна, сподели доц. Лозанов:
Твърде ограничена беше агресията в кампанията. По-скоро тя беше вяла, с участие не на централните, а по-скоро на по-периферни играчи. Тези, които направиха негативни кампании, постигнаха негативен резултат.
Медийният експерт открои като положителен момент изискването на Изборния кодекс предизборните материали в електронните медии да се означават като платени форми. Той е категоричен, че информационната кампания по отношение на преференциалния вот е била недостатъчна.
Интервюто с доц. Георги Лозанов може да чуете в звуковия файл.