Инспекцията по труда облекчава работодатели с нова информационна система
публикувано на 16.09.15 в 16:46
-
''Евранет Плюс'', 16.09.2015 г.
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Институцията представи новите електронни услуги и достъп до информация, които предоставя на потребителите по новата система, внедрена по проект "Повишаване на ефективността на контролната дейност на Изпълнителната агенция "Главна инспекция по труда". Проектът се финансира по Оперативната програма "Развитие на човешките ресурси".
"Целевите групи са служителите от структурите на Инспекцията по труда в страната, и институции и организации, които упражняват контрол върху условията на труда. Общият бюджет е за близо 5 млн. лв. Системата е в полза и на бизнеса, и на работещите", обяви във Видин Румен Младенов, директор на Инспекцията по труда във Враца.
Внедрена е сертифицирана система за управление на качеството, както и за управление на информационната сигурност. Инсталирана е и нужната за целта техника- сървъри и работни станции. Осигурена е актуална информация за условията на труд и спазването на трудовото законодателство в предприятията в страната чрез внедрената информационна система, уточни Румен Младенов.
"Разработени са три нови електронно-административни услуги и седем нови електронни услуги. Всеки има достъп до проекта през сайта на агенцията и там са разписани облекченията, основно за работодателите. Подобрено е и взаимодействието с другите институции, което помага при извършване на проверки на работодатели.", обясни директорът на видинската Инспекция по труда Илиян Митов.
Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!