Когато стратегията липсва или….

Снимка: sbj-bg.eu
Ако основното предизвикателство пред обществените медии остава съдържанието на програмите, то трябва ли те да имитират „нашумели формати”? Как се измерва рейтингът на една програма за култура и какво значи „културна журналистика”? Понижават ли някои от програмите на националните телевизии IQ-то на зрителите си? Когато програмите определят функциите си - информационна, образователна, културна, развлекателна…

Ще има ли сериозен разговор, който да се фокусира върху задълженията и отговорностите на обществените медии и върху тяхната уникалност? Питаме ли какви потребности имат зрителите и слушатели на националните медии? Между развлечението, знанието и информацията. Или стратегията липсва?
Разговор с доц. д-р Светлана Божилова, преподавател във факултета по журналистика и масова комуникация в СУ, Райна Константинова, председател на Обществения съвет на БНР и Йордан Стефанов - блогър.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!