Подкрепяме общината в усилията ѝ да направи велосипедна инфраструктура на това място, защото тя е необходима, но същевременно посочваме многото пропуски както в планирането, така и в комуникацията с обществеността. Това отбеляза в интервю за предаването "Хоризонт до обед" архитект Петя Петрова от Сдружение "Велоеволюция“:
Изключително важно е общината, създавайки своята визия, да знае накъде върви и да си създаде екип, който иска да следва тази визия, защото ние сме свидетели на неща, които чуваме от кмет или заместник-кмет, но изведнъж се оказва, че има едни комисии от експерти, които взимат решения, които са в противоречие с тези думи и не одобряват решенията на проектантите, които предлагат по-съвременни концепции. Това противоречие вече дава много пряк израз, когато хората виждат какво се случва.
На велосипедистите много често им се налага да влизат в подлезите, а по принцип правилото е автомобилите да се съобразяват с пешеходците и велосипедистите. Това посочи Стефан Марков, общински съветник от групата на РБ в София:
Трябва да си дадем сметка, че говорейки за чистотата на въздуха, за приоретизирането на градския транспорт, за велотранспорта и т.н., трябва да се създават известни пречки пред автомобилите и да се разширяват велотрасетата. Свързването на велотрасетата също е много голям проблем.
Цялото интервю с арх. Петя Петрова и Стефан Марков можете да чуете от звуковия файл.
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..