Чуйте разговора с Мария Касимова и Любомир Аламанов
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Как Фейсбук, онлайн социална мрежа за общуване, се превърна в мощен рекламен канал? Когато рекламата се предава „от уста на уста“ или изкушението, че можеш всичко. Кой ни превръща от таргет група в инструмент на рекламиране? Разговор с Мария Касимова: Нищо не ми пречи да прочета текст за някакъв козметичен продукт, моден бранд, алкохол или автомобил, когато в заглавието, подзаглавието или чрез някаква визия съм наясно още в началото, че става дума за рекламен материал. Когато обаче някой лично се опитва да ми го насади, използвайки приятелството ни или общата социална мрежа, където също заедно функционираме, приемам това за нахалство. И с Любомир Аламанов, един от най- влиятелните професионалисти в пиар сферата: Трябва да достигнем нивото на достоверност.