Изкушението, че можеш всичко

Как Фейсбук, онлайн социална мрежа за общуване, се превърна в мощен рекламен канал? Когато рекламата се предава „от уста на уста“ или изкушението, че можеш всичко.
Кой ни превръща от таргет група в инструмент на рекламиране?
Разговор с Мария Касимова: Нищо не ми пречи да прочета текст за някакъв козметичен продукт, моден бранд, алкохол или автомобил, когато в заглавието, подзаглавието или чрез някаква визия съм наясно още в началото, че става дума за рекламен материал. Когато обаче някой лично се опитва да ми го насади, използвайки приятелството ни или общата социална мрежа, където също заедно функционираме, приемам това за нахалство. 
И с Любомир Аламанов, един от най- влиятелните професионалисти в пиар сферата: Трябва да достигнем нивото на достоверност.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!