Новите технологии отдавна влязоха в традиционния пропаганден арсенал на партиите. Политиците ни вече активно използват интернет, за да достигнат до сърцата на най-широк кръг избиратели. Над два милиона и половина са потребителите на интернет услуги. Тъкмо те са начело на класацията за най-ниско активната избирателна група, ресурс, който всяка политическа сила би искала да привлече на своя страна.
В интернет има известна анонимност, но от друга страна, по начина и по поведението на всеки един профил може доста добре да се съди дали той е фалшив или истински. Това обясни в интервю за предаването "Преди всички" по програма "Хоризонт" Любомир Аламанов, пиар специалист:
Има много хора, които просто си имат лично мнение, колкото и да ни е странно. Те се намесват във всякакви комуникации, защото имат много свободно време, което "да похарчат", но в това няма нищо лошо. Лошото е когато хора, предимно с по-ниско образование от малки населени места, получават пари за това да направи всеки един от тях 20,30, 50, 100 фалшиви профила, с които просто влизат във всякакви дискусии и слагат копирани коментари, които са им спуснати от горе. Те даже нямат никакви идеи какво точно пишат, просто го копират, защото така ще получат някой лев. Това е проблемът и това замърсява информационния поток.
Цялото интервю с Любомир Аламанов и репортаж на Мария Филева можете да чуете от звуковия файл.
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..