Понякога агитационни материали се лепят на труднодостъпни места, а после не се почистват и остават там дълго след съответните избори.
За първи път днес се монтират пет специални табла, на които партиите имат възможност да поставят агитационни материали.
Плакатната война зависи от манталитета на партиите. Искам да въведем нова култура на агитацията, каза кметът Георг Спартански.
Целта е да спестим пари и на самите участници в изборите. Не си правя илюции, че ще стане бързо, добави Спартански.
Това е работа на кмета да види къде има плакати, които не са свалени след изборите и да вземе мерки, казват граждани в анкетата на Латинка Светозарова.
Целия репортаж чуйте в звуковия файл.
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..