Ако до преди 10 години представителите на фондация „Помощ за благотворителността в България“ са срещали трудности с привличането на компаниите в дарителски кампанни, то сега желанието на служителите, а и на работодателите, е съвсем различно. Каузите се припознават, а активното участие носи съвсем измерими ползи, разказа Ива Петрова, координатор „Дарителски програми“ във фондация „Помощ за благотворителността в България“.
Основните мотивационни фактори за дарителската дейност са по-скоро емоционални и ценностно ориентирани, поясни Ива Петрова.
Анелия Ставрева от отдел „Човешки ресурси“ в телекомуникационна компания споделя, че е важно дарителството да започне от топмениджмънта, за да се убедят и по-долните нива.
Фирменото доброволчество освен това помага за привличане и задържане на добри служители, а също и увеличава мотивацията за работа.
Още по темата чуйте от репортажа на Златина Йовкова.