Андреас е имал приятели, бил е весел и любезен човек. Нямал съпруга и деца, живеел с родителите си. През последните месеци си взел второ жилище в Дюселдорф. Семейството му е било сред фамилиите, които пристигнаха на летището в Дюселдорф, за да научат подробности за загиналите си близки. Властите обаче са се погрижили те да не срещат фамилиите на пътниците. Днес полицията отцепи къщата на семейството му в Монтабаур, за да ги защити от евентуални нападения от скръб.
Пилотът е имал едва 630 летателни часа и е бил сравнително неопитен. Прокуратурата изключи терористичен мотив за действията му и посочи, че летецът никога не е бил подозиран в съмнителни контакти. Знае се също, че пътниците в самолета са осъзнали какво става твърде късно – секунди преди сблъсъка със земята. Виковете им се чуват едва в последния момент.
Президентът Франсоа Оланд увери канцлера Ангела Меркел и премиера Мариано Рахой, че ще бъде направено всичко възможно, за да се изяснят обстоятелствата около трагедията. Трите страни водят съвместно разследване.
Директорът на "Луфтханза" Карстен Шпор потвърди на пресконференция, че става дума за нарочен акт на втория пилот. От "Луфтханза" бяха категорични, че това е ужасяващ, но единичен случай, тъй като обучението и тестовете на пилотите на "Луфтханза" са водещите тестове, прилагани на пилотите и на други авиолинии. Предполага се, че пилотът е имал психични затруднения – депресия. Шпор съобщи, че Любиц е прекъснал обучението си за 6 месеца. След това отново е бил тестван. "Луфтханза" и следствието ще разследват по-подробно дали Любиц е имал психични проблеми. За момента се изключва версията, че става дума за терористичен акт.
Следователи обискират апартамента в Дюселдорф на втория пилот. Полицията претърсва адреси в Дюселдорф, както и на други места, за документи и доказателства, съобщи представител на германската прокуратура, цитиран от Ройтерс. По думите му, обиските не са приключили и ще е необходимо време, за да се направи оценка на резултатите от тях.
Изпълнителният директор на германския авиопревозвач „Луфтханза” Карстен Шпор заяви, че не смята за необходимо да се променят процедурите и правилата, които са в сила по време на полет. Разбира се, ще бъде обсъдено с експерти на компанията и от..
Катастрофата на самолета не може да е в резултат на внезапен подтик. Това е много тежко решение - един човек не само да прекрати живота си, но и да извърши това с огромно количество хора, част от които и деца. На мен ми се струва, че са..
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не..