Изграждането на тунел под река Дунав между Русе и Гюргево е по-целесъобразно от реконструкцията и разширяването на Дунав мост, смята областният управител на Русе Стефко Бурджиев. Според него, по такова съоръжение може да се пренасочи и трафикът на товарни автомобили:
Един тунел може да реши въпроса, защото тунелът, ако се изпълни както трябва, той не изисква нито да го боядисваме, нито е подвластен на атмосферните влияния. Още повече, че предстои до 2019-та година бързата железница да дойде в Букурещ.
Областният управител Бурджиев допълни още, че Дунав мост е с остаряла конструкция, която е изградена преди 60 години и може да понесе камиони с натоварване на още пет тона, а съвременните тежкотоварни автомобили са двойно по тежки.
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..
публикувано на 01.02.18 в 16:47
LANGUAGES
РОТАЦИОННО ПРЕДСЕДАТЕЛСТВО НА СЪВЕТА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ