Автомобилът, който беше блъснат днес на охраняем прелез в столичния квартал Обеля в междугарието Волуяк - София се е опитал да премине релсите след спусната вече бариера, съобщиха специално за "Хоризонт" от Национална компания "Железопътна инфраструктура". При инцидента пътникът загина на място, а водачът на колата е в добра кондиция. Това се установи след направения медицински преглед. На този железопътен прелез не стават често катастрофи, каза Неделчо Спасов - заместник- главен ревизор по безопасността в НКЖИ:
Прелезът, който е на двойна железопътна линия, е оборудван с бариера и сигнализация с ръчно задвижване. Аз успях да направя и проверка в нашата информационна система. На този прелез от 2002-ра година досега ние нямаме нито едно произшествие, за разлика от другия, който е с автоматична прелезна бариера на 600 метра от него. За този период от 12 години има три случая. Би трябвало да работим съвместно железници и водачи с цел по-голяма дисциплина при пресичане на прелезите. Все пак искам да кажа, че прелезът е един вид кръстовище, през което преминават возилата и водачите би трябвало да изпълняват задълженията си по закона за движение по пътищата, защото основно опасността остава за тях.
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..
публикувано на 01.02.18 в 16:47
LANGUAGES
РОТАЦИОННО ПРЕДСЕДАТЕЛСТВО НА СЪВЕТА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ