Много важно е пациентите да знаят правата си, за да могат да ги отстояват когато постъпват в болница, когато посещеват личния си лекар или специалист от извънболничната медицинска помощ, когато отиват в лабораториите да бъдат изследвани. Най-честите запитвания, които се отправят на горещата телефонна линия и на онлайн консултацията на Здравната каса, са следните: Скъпоструващите медикаменти, които получават пациентите с протоколи, какви документи се подават, къде се заверяват протоколите, колко време за да получат медикаментите си... Другото, направление при постъпване в болница. Какво трябва да заплащат и какво не.
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..