Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Южното Черноморие с мащабна кампания на външни туристически пазари

Община Бургас е сред одобрените участници за предоставяне на финансова помощ по най-новата програма на Министерството на туризма. Чрез „Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в Черноморските общини в България“ в следващите месеци ще се осъществи рекламна кампания на дестинация Бургас – Южно Черноморие на външни, атрактивни туристически пазари в партньорство с едни от най-големите туроператори в Европа и с летищния оператор на летище Бургас - „Фрапорт“.

Община Бургас бе одобрена като бенефициент по два проекта. По единия ще се изпълняват маркетинг дейности съвместно с най-големия туроператор за пазар Полша - ИТАКА. През последните години се забелязва засилен интерес и ръст на туристите от тази държава, която отново бе сред топ 5 на дестинациите за изминалия сезон на Летище Бургас. Вторият проект, който община Бургас ще разработва е в партньорство с Jet2Holidays чрез БТС (Бългериън Турист Сървисиз) за промотиране на дестинация Бургас на туристически пазар Великобритания. Цели се повишаване разпознаваемостта на България и нейното Черноморие, като сигурна и привлекателна дестинация на най-важния стратегически пазар в последните три десетилетия за региона.

Във всички проекти Бургас ще си партнира с общините от Южно Черноморие, като това обединение цели да наложи единен и разпознаваем бранд, а чуждестранните туристи да насочат още повече интереса си към морските общини и района на Странджа.

Общини-партньори в проектите са Несебър, Поморие, Приморско, Царево, Малко Търново. Предстои да се изпълняват проекти за пазари Полша, Великобритания, Чехия, Германия, Скандинавия и Дания. Дейностите ще бъдат свързани с изработване на атрактивни видеоклипове и графично съдържание, с което дестинация Бургас – Южно Черноморие ще бъде промотирана на съответните пазари. В рамките на програмата общините от региона ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни туристически продукти, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, обхващаща „горещи“ точки като метро станции, автобусни линии, дигитална външна реклама, както и онлайн реклама спрямо различни таргет групи и платформи.

Основната цел на новата процедура към Министерството на туризма и проектите, по които ще работи община Бургас е удължаване на туристическия сезон, както и повишаване на туристическата заетост в месеците извън активния летен сезон, повишаване имиджа на България и региона на различните пазари с качествено нови туристически продукти.


По публикацията работи: Ивайло Пеев

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините в развитие можете да следите и в нашата Facebook страница, както и в Twitter. Последвайте ни и в Instagram и YouTube за различния поглед на събитията от деня.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Бургазлии:Скъпо е и няма да има ефект

Увеличение на синята и зелената зона и нов тип пакети за платено паркиране предлага община Бургас. Промените са публикувани за обществено обсъждане. Всеки, който желае, може да направи предложение. Причините, с които се мотивират измененията на и нфраструктурни и екологични. В проекта  се акцентира на това, че нуждата от паркоместа..

публикувано на 21.01.25 в 09:15

Котел ще впечатлява испански туристи с традиции, история и красива природа

Oт месец март тази година в община Котел ще посрещат испански туристи. Котел и Жеравна са включени в програмите на един от най-големите испански туроператори – „Mapa Tours“. Той е част от бранд, който е един от най-силните на латиноамериканския пазар. Партньор за осъществяването на идеята е Асоциация „Рафаел-инфо, култура и туризъм“...

публикувано на 19.01.25 в 12:00

Двойно се увеличава бюджетът за развитие на малките населени места

Двойно ще се увеличи бюджетът за развитие на малките населени места по подхода „Водено от общностите местно развитие“. Това каза заместник-министърът на земеделието и храните д-р Лозана Василева по време на работна среща в ресорното министерство. Общият бюджет по подхода е близо 740 млн. лева.  За общини с население по-малко от 15 хил. жители,..

публикувано на 18.01.25 в 14:10

ИПИ: Вратата за еврото е отворена от 1 януари 2026 г.

Вратата е отворена за еврото от 1 януари 2026 година. Това е изводът на Института за пазарна икономика след вчерашните данни за инфлацията през декември, разпространени от Евростат. Новосформираното правителство също изведе членството в еврозоната като водещ приоритет за управлението си. Към декември 2024 г. средногодишната инфлация в България е 2,6%,..

публикувано на 18.01.25 в 13:05

България е получила 32 млрд. лева от еврофондовете за годините членство в ЕС

България е получила 32 милиарда лева от европейските фондове за периода на членството на страната ни в Европейския съюз.  Това показват данните от анализ на Института за пазарна икономика, според който най-много са парите за инфраструктура. От 2007 г. насам, всеки регион на страната е харчил най-много европейски средства за изпълнението на големи..

публикувано на 18.01.25 в 12:10

Ускоряване на инфлацията в еврозоната до 2,4%, а в България до 2,1%

Годишната инфлация в еврозоната се ускорява през декември 2024 г. до 2,4% спрямо 2,2% месец по-рано, показват данните на Евростат. В целия Европейския съюз индексът се покачва до 2,7% от 2,5% през ноември. Данните са изключително важни, тъй като върху тях се базират оценките за готовността на България за присъединяване към еврозоната. Според..

публикувано на 17.01.25 в 16:37

Жилищни сгради и спортна зала може да бъдат изградени на терена на Колодрума в Бургас

Инвестиционните намерения на „САРИЕЛ“ АД върху терена на бившия Колодрум в Бургас бяха представени на с реща на инвеститора Димитър Колев, общински съветници, представители на спрортни клубове и граждани. Тя бе организирана от председателя на общинския съвет Михаил Хаджиянев. Проектът и историята на терена представи арх. Димитър Георгиев,..

обновено на 16.01.25 в 22:22