Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Форум в Бургас разкрива успешните стратегии за силна работодателска марка

Форум на тема "Успешният имидж и факторите за изграждане на силен работодателски бранд" ще се проведе на 19 март 2019 г. в Бургаския свободен университет. Фокусът на събитието ще бъде върху стратегиите за изграждане и поддържане на силна работодателска марка, както и върху ефективните техники за мотивиране и ангажиране на служители, като елемент от поддържането на репутацията на бранда.

Събитието е организирано от сп. Enterprise и се провежда с официалното партньорство на КРИБ-Бургас и Община Бургас. Партньори на форума са Индустриален и логистичен парк - Бургас и ИКТ Клъстер-Бургас.

Предстоящият Employer Branding форум е насочен към работодателската марка и връзката бизнес-образование в България. В рамките на събитието ще бъдат представени работещи стратегии за поддържане и развиване на добрия работодателски имидж, както и тенденциите по отношение ангажираността на служителите. Присъстващите ще имат възможността да се запознаят с представители на едни от най-големите компании в Бургас и региона, които ще разкрият част от своите стратегии за привличане, мотивиране и задържане на кадри, както и ще представят реални примери и техники, чрез които са успели да променят коренно работния процес и да подобрят имиджа си на национално ниво.

Лектори на форума ще бъдат доказани експерти и специалисти в областите корпоративна социална отговорност, изграждане на работодателска марка, комуникация на бранда, дигитални технологии за комуникация и др., които ще споделят най-добрите практики - какво точно правят и как го прилагат. Сред темите на презентациите им ще бъдат:

* Как да изградим силна работодателска марка;

* Стратегия за изграждане на силна работодателска марка;

* Стъпки за създаването на успешна стратегия за привличане и задържане на таланти;

* Корпоративна социална отговорност (КСО), като начин за ангажиране и задържане на служителите. Какво привлича служителите в компанията и какво ги задържа?;;

* Ключови допирни точки и как да създадем силна връзка между хората и бранда?

* Как да направим посланията на бранда ангажиращи и привлекателни?;

* Ефективни канали за комуникация на работодателската марка;

* Използване на социалните мрежи и мобилните технологии за привличане на таланти и създаване на общности.

Предстоящият Employer Branding форум е част от поредицата събития "My Success" на сп. Enterprise, което от 2010 г. насам организира форуми на различни теми по актуални въпроси за конкретни индустрии. Събитията My Success традиционно събират едни от най-добрите експерти и доказани професионалисти в съответните области, а аудиторията има възможността не само да разшири своите познания и да получи качествена информация от водещи експерти, но и да разшири мрежата си от контакти. 




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините в развитие можете да следите и в нашата Facebook страница, както и в Twitter. Последвайте ни и в Instagram и YouTube за различния поглед на събитията от деня.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Буферен паркинг в Българово ще изгражда Община Бургас

Община Бургас възнамерява да изгради буферен паркинг в Българово. Целта на съоръжението е да облекчи натоварения тежкотоварен трафик през града. Идеята на общината е да се изгради зона за изчакване на автомобилите на обширен терен - държавна собственост в началото на Българово. Теренът е с площ 6620 кв. метра.  Живко Димитров от Общината поясни:..

обновено на 22.03.25 в 15:34

Одобриха критерии по две процедури по Програма „Развитие на регионите"

Критерии за подбор на операции по две процедури в рамките на Приоритетна ос 4: „Подкрепа за производствени инвестиции в големи предприятия в регион Стара Загора“ и „Социално-икономическа трансформация на минни терени“ по Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 са получили одобрение, съобщиха от Министерство на регионалното..

публикувано на 22.03.25 в 08:05

Бургаски превозвачи готови да се включат в протеста срещу поскъпването на винетки и тол такси

Транспортни фирми от Бургас са готови да подкрепят протестни действия на колегите си в страната срещу увеличението на винетните и тол такси. Според решението тол таксите ще поскъпнат общо с 20% през годината, а винетките ще се повишат с 10 на сто от 1 април.  Румен Христов е собственик на транспортна компания за автобусни превози с над 200..

публикувано на 21.03.25 в 14:00

Община Бургас иска терени от държавата в Равнец (ОБНОВЕНА)

Община Бургас ще прехвърли безвъзмездно на държавата правото на собственост върху имоти, които са в индустриален парк Равнец.  През 2018 год. те бяха предоставени на администрацията от Министерския съвет, заради инвеститорски интерес, който не се осъществи, защото последваха жалби в съда.   По време на дебатите в постоянната комисия..

обновено на 20.03.25 в 16:18

Общините и бизнесът ще могат да изграждат фотоволтаици с финансиране от ББР

С финансова мярка от нов тип – общините и бизнесът ще могат да изграждат на покривите на предприятия и обществени сгради фотоволтаични и инсталации за съхранение на енергията. Така ще се намаляват разходи за ток, а парите ще се насочват към финансиране на услуги и повишаване на конкурентоспособността. Меморандумът за изпълнение на схемата беше подписан..

публикувано на 20.03.25 в 16:00

Илия Проданов: Концепцията на закона за веригата на доставки на храни е добра

Министърът на земеделието и храните д-р Георги Тахов представи пред членовете на Българската аграрна камара и Българската агрохранителна камара проекта на Закона за веригата на доставки на земеделски продукти и храни. Целта е да няма неравнопоставеност на търговията с храни, каза Илия Проданов, съпредседател на Българската аграрна камара. Той..

публикувано на 20.03.25 в 12:00

България с рекламна кампания по National Geographic и 24 Kitchen

Министерството на туризма започна международна рекламна кампания за популяризиране на България като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм. Тя ще се излъчва по каналите National Geographic и 24 Kitchen в девет държави и ще продължи до края на април. Предвижда се излъчването на 2430 рекламни спота на девет пазара в Европа. National..

публикувано на 20.03.25 в 11:00