Проблемите на гръцката криза не са засегнали корабоплаването. Гърция е на първо място в света по брой и тонаж на танкери.
Гръцката икономика се срина под тежестта на кризата. Кредиторите наложиха мерки, които оставиха над един милион безработни, но и най-песимистичните прогнози не пропускат, че гръцката икономика не е само маслини, портокали и зехтин. Част от нея е корабоплаването. Търговският флот на Гърция е втори по количествени показатели в света след японския. Над 50 процента от европейския търговски флот е собственост на гърци.
Именно в годините на криза гърците, собственици на кораби, инвестират милриарди в танкери, като страната е първа в света по брой и тонаж на танкери. Дори една трета от големите корабостроителници в света са собственост на гърци.
Тези данни бяха изложени на международна среща, която се състоя в Гърция. Една от причините а устойчивостта на корабопаването е перфектното данъчно облагане, което прави Гърция конкурентна, дори при мощното развитие в този сектор на Азия. Гърците имат опита и възможностите да развиват корабоплаването. В този сектор често се казва, че ако Онасис беше жив, той сигурно би спечелил дори и в тази световна криза.
Две машини за асфалтирани са изгорели рано тази сутрин, собственост на частната фирма, осъществяваща ремонтни дейности в пътната отсечка. Те са се намирали в района на светофара на "Капчето". От пожара малкия валяк е напълно унищожен, а са нанесени материални щети по големия валяк. Това потвърди за БНР Бургас началникът на регионалната служба „Пожарна..